Friday, January 27, 2012

- 双重打击 !!

25,January 2012 Wednesday

双重打击 !!
好一个农历新年。。
是一个我和爸爸结束我们父子关系的初三。
自己所承受的委屈, 没人懂。
不明白为什么自己从小就一直牺牲了自己的理想和梦想,就是为了承接父亲的事业。
所付出的,承接的,并没有被看到。还误以我错。
就因为你宁可相信一个有心要破毁我们一个美好的家的人,
也不相信我们这班子女和老婆。。
醒来吧。。
我不是要推卸责任, 而是那么多年,我所受到的委屈,的悲哀,暗箭,已经伤痕累累了。
心, 已经确地的失望,死心。
就因为了要孝心,而毁了我一生。
我受委屈不用紧, 可是也要看值不值得。。

胸前一条条的伤痕也不够心里的痛。。
自己也伤心到哭不出来。
就想到是时候,为自己未来打算,再也不必为了一个不分黑与白的人卖命。。
从小到大,一句赞美的话也没讲。
24岁,他教我的人生道理也没有到24句。。
要不是我自己自爱,遇到好的老师和母亲。
不敢想象自己现在会是这么样。。。
我也是人,有感情,有开心和不开心的时候。
情绪也会失控的时候,我不是机器人,不能靠setting 来 setup 我自己。。
长大了,就从我20到24岁,关心我也不到3次。。。
自己也不知道己久没有得到父爱了。。
得了忧郁症,自虐。。 他也没有来关心自己的孩子。。
为何我还要为一个。。。 。。。


很奇怪的就是,自己好像有股不甘心的感觉,这感觉让我不会去自杀。。
谁对我有仇,我会记得。。
他们要玩我,我就10倍的还给他们。


自己也不敢相信原本很爱家的我,竟然会走到这一步。
明知道是她设的陷阱,但还是踩下去。。
迷失了。。
为我自己的未来也不知道该怎么了。。
该找什么工呢?


--------------------------------------------------------------------------


骏, 其实我的心比你还要软弱。
可是,我告诉自己一定要坚强起来,要不,有谁来帮你?
但,我也想有一个人会了解我,体谅我。明白我的心情。。
我也想有个人可以让我在需要的时候依靠。。
就像一个受保护的小孩。。
偶尔也想要爆发自己的情绪。。
在一个同样一天的晚上,被诬赖了三次。。
其两次都是对我来说,是个在我心目中拥有不平凡的地位的人。。
听到你的那句话,心凉了。好像是死去的感觉。。知感到心脏里所发出的疼痛。
我真的错了吗?
自己明白,心正在的流血。。
一直到现在。。还在流。。
不停的流。。


其实,我也不想自己静静的走开。。
那样,我只是回到一个孤单的世界。
因为在家也是一个人,出外也是一个人。
可是,看起来,没办法。。
你需要时间,我也不要去让你看到你会难受的场面。
很怀念之前我们4-5个朋友一起出来的感觉。。
根本就像小孩,不用顾略到什么,要做就做,要讲就讲。。
虽然你们都认为这一步是踩错了,可是,如果为了我们这班朋友在一起的感觉而忽略自己的爱情。。。不对。
而且我们再也不在是5个一起粘在一起的组合了。。
5个去4个。现在,4个也好像两个。。
面对不到你,可是又想看到你。。因为知道一个连睡觉也会担心我的人的感觉。。
真的感动。。 可是也有一股心酸的感觉。。
真的有时很想要发泄和骂够你,就看到你的情绪也好不到哪里去。。
就自己啃下来。。 好帮你负担一些。。



-----------------------------------------------------------------------------


26,January 2012 Thursday

Slept in SMS Hotel last night..
Using noob phone...
Cause finally i explore and throw my iphone in front of all of friends..
Everyone get shock...
Iphone can start but seem like software crash..
Lucky my Vapor Comp case are good enough to protect it.

Don't know why, TO Bro, i dream about you ... Your leg get burned and 筋扭到。
your right leg... leg bao like bak chang ...
and i go and ask you what happened, you are telling me in very friendly way.
then ask me need not to worry about you ..
I might too surprise and woke up...


Then Lih and me went to Penang queensbay today..
Gonna meet up beh there ...
I saw Ray and his family in QB ... i was like OMFG OMFG !!!! lolx..
we hug each other and talk awhile with his family ..
My mood was turn better than last night ...
until we met beh ...
Feel like, been left out and me n him got no conversation ..
Only left me n lih kepo kepo and laugh 99 ..
I cant even find a topic to conversation with him ..
Damn this fucking wall ... i wanna break it but ...
but, with my emotion now , i guess very hard..
Look at his face so down, and worried me for whole night and only slept for 1 hour....
I felt guilty that i make him so worried.
I tried my best ...
But I really mind that the words betray ... the person i trusted to most..
Ya la, it's just misunderstand ... but i still cant take it..
The broken heart need to stick back the pieces one by one...

You said it's past and not my fault ..Just your misunderstanding ..
But you said to me this morning what did you hurt and did to me last night ..
you really mind for it and i don't know how to get back the trust ...
After that you told me nothing and dont mention again..
How i know what should i do to heal your bleeding heart?
What am i suppose to do ?
Yea, it might be my fault but i did it just because i really worry and she asked for it... Two of us worried so much ~
Still rmb you promised you wont off phone like that again?


Not telling you this because i know you will blame yourself again..
But blaming ownself wont help to changed and improve the thing ..
We need to find solution to cure back the issue..




Day 90

No comments:

Post a Comment