Friday, June 17, 2011

- 我等你。。

最感动的一句话不是什么甜言密语,不是我爱你,
而是我等你。

一句我等你, 不知真的需要多少的勇气。
我认为, 我等你这三个字比我爱你浪漫很多。
因为我认为不是每个人都会去等一个可能得不到的东西。
可是我的兄弟他说他会做到, 不顾一切的等。
抱有希望的等。。 没希望也等。。 等待奇迹的一天。等待她。。
身为他的兄弟我, 不知如何是好, 只能在他的身边支持和安慰。。

我等你。。。
包含了很多的无奈,心酸, 苦涩,安慰,祝福,承诺,等。。。
他不管爱得到还是爱不到,默默地等。等待那天的到来。。
我等你, 真的需要很大的勇气和责任才说的。。
他明明就不是一个这样的人, 可是为了她, 他要付起这个责任。。
为了她, 愿意的付出, 无条件的付出和祝福。。
不管会不会得到她还是会的等。。。
不论怎样.我等你这个承诺.远比我爱你更动听。。

每次听朋友说有几爱几爱他们的女朋友/男朋友。。
每天说我爱你。。
说我爱你好像喝水这样。。
把我爱你说的没价值。。
所以我很少说我爱你给我的女友。。
我认为我爱你不是要说的, 而是要表现出来。。
真的很佩服他会等,我明白等待的感受, 
因为我也曾经等待过十年。。
等待一个人真的很难, 可是我等你是一个承诺。

想想看,现在还会有人会这样等吗?有。。 很少。。
有人会愿意那样卑微的等待,
不计较任何的回报的等待吗?
也有很少人会说“我等你” !! 

往往很多人都会因为我爱你而感动, 然后忘记了。。。
忘了那个说。。。。 我等你的人。
前者的爱有激情但肤浅。。。 然而,
后者的爱单纯又执着。。
很多年轻人就是喜欢听我爱你,
为了一句我爱你,爱的死去活来。
吵来吵去。。 受了伤也不投降。。
当被伤透彻了才知道一切都因为一句。。。。。
“我爱你”
那时,你可能更愿意的听到“我等你”。。


如果你身边有一个这样的人。。
愿意毫不计较的为你付出。。
默默的等你, 照顾你, 祝福你, 为你开心。。
那么,请你一定要好好珍惜这个人,
因为他会是一个一直陪伴着你走下去的那个人,
他不管你是不是他的。。 他就是不会在半途中将你丢弃。。
因为他会付起他所说的“我等你” 这句话。。
他也懂得珍惜和你在一起的时间。。
默默地安慰你, 关心你, 帮助你, 照顾你。。

有的人一生都不会有这种机遇,
不是每个人会那么幸运的等到一个愿意等她的人。。
你也可以说他傻,但是一切都是为你傻。。。
和你永远在一起才是他真正的幸福。。
也不是每个人会愿意的或有机会的去等待一个人。。
他。。 锦隆就是相信。。。相信一切。。 。
相信为了爱你, 所以选择等你。。 我等你 !!


祝锦隆的等待都能有好的结果。

送你一首歌。。 
:等
http://www.youtube.com/watch?v=o-lhKI5IVjs
( PS : F**K BLOGGER... CANNOT UPLOAD MY VIDEO HERE !!! ) ( will edit soon )

7 comments:

  1. 等。。。我曾经也告诉过一个人我会等他~
    但,我后悔了~一个不值得我等待的人我干嘛要等待呢?
    我天真的以为我们会是一辈子了,但我却错得很彻底!
    觉得当时的我真的好幼稚。。好幼稚。。
    也是因为他,我对其他人剩下的只有冷酷无情~
    或许我很残忍吧!但,我总觉得我的心已经死了~
    现在,就等待一个人来把“它”暖回吧!等到什么,出现了。。
    你们自然会知道的~

    ReplyDelete
  2. I know ur feeling,
    I can say i understand your feeling...i also got this phobia before..
    I also experience what you facing now..
    I know you and i being stupid to trust that person will turn his head back to us...

    I also same like you.. because of this person, i changed.. i change to 冷酷无情.. my heart is dead.. but because i met Thomas, he bring me back.. that why i mention him in my previous post said that he seem got a cheat key to get in my heart...

    I cant say who the one you are waiting for, but if the one you waiting is like Thomas, im sure... Thomas can bring you back and warm ur heart ..
    Not because im his brother and i side him, im telling the fact, may be sometime he like wood a bit, but actually his heart are not like that...

    Trust me... take time and dont force yourself.... your friends or he will help you walk out from the phobia..
    Try to accept it or face it... dont escape ...

    ReplyDelete
  3. i no waiting for him anymore.....bcoz of him i nw is冷酷无情~mayb i need some time ba....i need more time for nw...now no suit relationship with anybody...it jz will hurt that guy....no fair to him~~

    ReplyDelete
  4. try to give a chance for urself and also for him ... he can help you get out from this phobia..

    ReplyDelete
  5. erm~~~~see hw ba..mayb my future bf none of all of u...nobody know mah....

    ReplyDelete
  6. nice =) for me, i willing to wait, how ever how far on him =P because the trust and love on a person is important, if both of them didn't trust each others, sure someday they will seperate.. waiting is another way for trust and love =) for my perception =)

    most proparly that what i have looking around, can say most of 70% they are not willing to wait while just only 30% know how to grap the chance while waiting he or she coming back =)

    if no chance together , just say bye bye and wish he or she to have a better future no matter what happen, always giving support =)

    ReplyDelete